wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

22 Apr

senarai penuh calon pru 13 negeri pahang

Author:lizz

bahang PRU13 semakin meledak…ku tak sabar nak balik kampung halaman…

Proses penamaan calon dah selesai…. sekarang pulok  tempoh berkempen 15 hari kemain meriah dengan bendera replika2 cecantik dan kreatip….

Seluruh rakyat malaysia akan keluar menundi pada 5.5.2012…hari ahad awok…jadi sekarang ni mok cik akan travel dari perak ke pahang kemudian  balik semula ke kl dan balik semula ke Perak…

 

yeaaahhh… saya mengundi di  Dun Kuala sentul Dan Parlimen  Maran

Uolls mengundi kat mana yer…

 

Info senarai penuh calon pru 13 negeri pahang

SENARAI CALON KERUSI PARLIMEN PAHANG PRU13

  • P 078 – Cameron Highlands - G. Palanivel (BN), Mohd Shokri (BERJASA), Monogaran (DAP), Kisho Kumar (BEBAS), Alagu (BEBAS)
  • P 079 – Lipis - Abdul Rahman MOhamad (BN), Mohd Mahyuddin Ghazali (PAS), Aishaton Abu Bakar (BEBAS)
  • P 080 – Raub – Mohd Ariff Sabri Abd Aziz (DAP), Hoh Khai Mun (BN)
  • P 081 – Jerantut - Ahmad Nazlan Idris (BN), Hamzah Jaafar (PAS),
  • P 082 – Indera Mahkota – Fauzi Abdul Rahman (KEADILAN), Wan Adnan Wan Mamat (BN), G Ponisamy (BEBAS)
  • P 083 – Kuantan – Fuziah Salleh (KEADILAN), Mohd. Suffian Awang (BN)
  • P 084 – Paya Besar – Murni Hidayah Anuar (KEADILAN), Abdul Manan Ismail (BN), Zahari Mamat (BEBAS)
  • P 085 – Pekan – Mohd Fariz Musa (KEADILAN), DS Najib Razak (BN)
  • P 086 – Maran - Ismail Abd. Mutalib (BN), Mujibur Rahman Ishak (PAS)
  • P 087 – Kuala Krau - Ismail Mohamed Said (BN), Nasruddin Hassan (PAS)
  • P 088 – Temerloh – Nasrudin Hassan Tantawi (PAS), Saifuddin Abdullah (BN)
  • P 089 – Bentong – Wong Tack (DAP), Liow Tiong Lai (BN)
  • P 090 – Bera – Zakaria Abdul Hamid (KEADILAN), Ismail Sabri Yaakob (BN), Mohd Wali (BEBAS)
  • P 091 – Rompin - Jamaludin Jarjis (BN), Nuridah Mohd Salleh (PAS)

SENARAI CALON KERUSI DUN PAHANG PRU13 (MARAN)

N. 24 – LUIT

KHAIRUL NIZAM BIN ABDUL MAJID (BEBAS)
M SHAHRUL NIZAM BIN ABDUL HALIFF (PAS)
NURHIDAYAH BINTI MOHAMAD SHAHAIMI (BN)
N. 25 – KUALA SENTUL
MOHAMAD RAZALI BIN ITHNAIN (PKR)
SHAHANIZA BT SHAMSUDDIN (BN)
N. 26 – CHENOR
HASENAN BIN HARON PAS
MOHAMED ARIFIN BIN AWANG ISMAIL (BN)

Dan untuk mnegetahui lebih lanjut  senarai penuh calon pru 13 negeri pahang  di http://www.pahang.gov.my/

Pssttt:  jom kita mengundi … jom kita mengundi… jom kita mengundi… best jugak lagu tomok ngan ayu nyanyi tu…hehe

 

 

pixel senarai penuh calon pru 13 negeri pahang

One Response to “senarai penuh calon pru 13 negeri pahang”

  1. Bestkan lagu tomok tu…Qis pun suka lagu tu…selalu nyanyi lagu tu tapi versi dia lah…hehe..


Leave a Reply

Current day month ye@r *