wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

18 Mar

sesi bergambar kiteorang

Author:lizz

sesi bergambar kiteorang | gambar gadis ayu

Hari sabtu hari tu kenduri kat umah mak cik di Melaka…

Hari sabtu pepagi dah bersiap nak ke kenduri ke Melaka jauh gak tu…

tapi best dah bertahun tak  menjejak bumi Malaka..*Hamboi

sebelum naik keta kiteorang buat satu sesi bergambar gedik -gedik sikit…sikit jer tau!!

sebab nenek tak turun2 lagik..tu yang ujud sesi poyo ini…layankan sajo…k

8567703480 23514d87b9 b sesi bergambar kiteorang

Ini budak kalo bergambar memang tahap poyo lembut tu memang memikat kalbu…ayu ko moksu..

kiteorang jealous ngan dier ni muka licin giler tak der jerawat sudi timbul dah la putih…geramsss

katernyer pakai safi jer…

 

8567731984 1bfab29df1 b sesi bergambar kiteorang

ni sorang lagi memandang jauh teringat kak en tunang mungkin…

 

8566605027 0d98810ce6 b sesi bergambar kiteorang

sorang ayu sorang moncong itik…

8566605083 2d4c122565 z sesi bergambar kiteorang

Ai cuma terselit disitu muka kelam…malas nak mekap…mekap dalam keta…

*Hari ni saya puasa…tetibe teringat lauk kenduri kat melaka yang sadap itu…hehe

pixel sesi bergambar kiteorang

13 Responses to “sesi bergambar kiteorang”

  1. niezzareena says:

    cun2 belaka. hehehe

  2. kesumaangsana says:

    amboi kemain lagi

  3. rasp says:

    memasing kulit haluuuuuuussss je ….

  4. atie says:

    halus betul kulit….mcm kulit baby gitu…hehehheh

  5. Nafira says:

    comel2 belaka..

    sama lah kami adik beradik.. pantang ade masa luang..bergediks ajer kerjanye~

    salam kenal n folo di sini~

  6. puan kutu says:

    comei2 gebu2 semuanya,hiks..

  7. eiela says:

    orang perempuan memang suka bergambar.

  8. maszmadi says:

    sume2 pon comel…..

  9. suri says:

    wah hebat model2 semuanya

  10. cantik lesung pipit awak tu dik :)

  11. nens says:

    akak adik beradik sume putih & mulus tauu..gewamm nk cubit2..ekeke

  12. izan ishak says:

    wahhhh… comel2 belaka 3 beradik nih. suka izan tengok~


Leave a Reply

Current day month ye@r *