wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

13 Aug

Shopping Raya di Jalan TAR Masjid India

Author:lizz

Shopping Raya di Jalan TAR Masjid India | shopping raya 2012 

Dah hujung-hujung ni baru nak hegeh2 carik shopping baju Raya untuk anak-anak versi melayu punye huhu…nampaknyer penat gak nak cari yang mecing2 ni alahai…penat saya carik terasa perut dah mengempis kedalam maklumla tak sahur skang malas nak bangun… biler jalan2 pun penat sangat  baru la rasa nyesal tak sahur…

Bersesak-sesak kat Jalan TAR ni memang perlukan kesabaran ader yang hilang beg kena ragut la..kena copek macam2 taktik dierang ni…kepada korang yang nak bershoping  berhati-hati tau ramai pencopek skang ni…kk daa nak sambung nyoping lagi hehe…

pixel Shopping Raya di Jalan TAR Masjid India

One Response to “Shopping Raya di Jalan TAR Masjid India”

  1. nenscollection says:

    hehe..mest banyak rembat ni..tang anak2 kene banyak skit..;)


Leave a Reply

Current day month ye@r *