wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

24 Apr

si gadis mulut merah

Author:lizz

ww ~ si gadis mulut merah

8675969519 1f403e7de9 si gadis mulut merah

ini dier si mulut merah..suko beno ngan buah naga…sedap katernyer…habis kusyen keta mak merah-merah…adoi…

pixel si gadis mulut merah

18 Responses to “si gadis mulut merah”

  1. ieyda says:

    kalau makan buah naga merah nie, ngan baju2 pun merah sekali….tu yg xnk bagi nak2 ieyda makan tu…hihihii

  2. Lieyalatif says:

    Owh tidakkkkk!!! Kalo makan buah bewarna gini mmg den haram kan mkn dlm kete lizz…nangis tgk kusyrn bercalet nanti hahahahah tp seb baik seat lieya kulit….kalo cover dulu jenis kain tu jap je dah kepam heheheheheh

    Eh lieya pun suke buah ni…saje jek makan sambil sapu2 kat bibir bg merah bibir kononnye hahahaha

  3. cho zila says:

    sedap yerk.. auntie tak suka ngat buahtu..
    mungkin dia makan bendatu dan nanti mulut dia merahkan…. tu dia suka.. gegirller katakan…

  4. comel….suka tgk rambut dia.. cantik..:-)

  5. anies says:

    yg penting…comellllll

  6. amirah says:

    dah lama x makan buah naga ni…tp memang kuat betul warna merahnya sampai leh wat lipstik kan

  7. daddyziyyad says:

    hahahhaa..jenuh tau nak bersihkan kusyen kalau kena kaler merah buah naga tu!

  8. rasp says:

    kena sental lah kusyen tu sis….
    tapi memang sedap pun dragonfruit tu….
    nak nak kalo disejukkan … pergghhhh….

  9. wahida says:

    nak pinjam rambut!!

  10. mamyharraz says:

    merahnya bibir adik.
    makcikyati pun suka tau buah naga tu.sedap!
    :)

  11. Nafira says:

    wahhh.. tetiba teringin nak makan buah naga jugak~ sedapnye~

    anak zura x bape layan buah nih~ sebab lembek2 kot~

  12. Kakzakie Purvit says:

    Bila makan buah naga tak perlu pakai lipstik dah:)

  13. amy says:

    anak2 Amy pun suka yg merah tu…. tak pelah merah kusyen kete maknya sekali sekala hihihi..

  14. ajumohit says:

    abislah kete mama dia hihi, mmg sedap pastu warnanya sampai melekat kan lizz

  15. jemarisuri says:

    bibir merah kusyen mama nye pun merah skali…hihi..

  16. deno says:

    dah lama tak mkn buah naga

  17. IntaNBerliaN says:

    kalau mkn buah naga.. bkn setakat mulut.. hbs tangan n semua yg kene, semua jd merah kan

  18. puan kutu says:

    baguslah suka dragon fruti..tekak sy tak bley layan plak..masam la tak suka.hehe


Leave a Reply

Current day month ye@r *