wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

19 Oct

sk ii Stempower Baru | nak jugak…

Author:lizz

Baru sk ii  Stempower | Apa Rahsianyer….

 sk ii  Stempower Baru   | nak jugak...Boring…apalagi baca magazine….

Belek  magazine ni  ader  sk ii,  belek magazine tu pun sama..

Hamboi dier punya promosi kemain tau…

Ai dah tergoda…..

 

warnanyer   merah makngah tu yang tergoda nak…nak jugak *ngada

jap nak katam  jap..apa rahsianya  sk ii  Stempower ni..

ooo… rupanyer untuk  jadikan kulit kita  bak 10 tahun lalu..kira muda mudi dulu la ni…

Stempower ni  bertindak sebagai pelembap kita dan membantu proses pembaharuan kulit serta meningkatkan keanjalan kulit kita.

 

hmmmm

sk ii  Stempower Baru

yang pastinya verangan dulu..

lalala……

 

*terdapat 2 jenis Stempower rupanyrer…Stempower Rich Cream dan Stempower Cream Compact

kata nak kulit muda remaja

haruslah try SKii ni hehe…

 

 

Stempower

Masuk shopping kompleks pun jer nampak  sk-ii adoi…

 

 

pixel sk ii  Stempower Baru   | nak jugak...

4 Responses to “sk ii Stempower Baru | nak jugak…”

  1. niezzareena says:

    tak boleh terlepas satu citer pun…

    oh adam mukhriz!

  2. nenscollection says:

    walawehh..sk2..best gilerss kalo dpt 1 neh..herge die..pehh!!

  3. Anggun says:

    try laa..memang berkesan…

  4. mamyharraz says:

    mahal.
    so tak mampu sobs sobss


Leave a Reply

Current day month ye@r *