wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

19 Sep

stail rambut pendek dan Riben Kak Nana

Author:lizz

stail rambut pendek dan Riben Kak Nana | stail rambut pendek

Eh-eh santek sangat kak Nana ni….Uwais n qaysara sangat suker ngan Kak Nana kalo boleh tiap-tiap minggu nak jumpe kakak nana yang comel ni….stailo melo gitu…jejarang dapat snap gambar budak comel ni…sebenarnyer berkenan betul ngan bunga pink kat rambut tu… saya belek2 lagi raser cam boleh buat sendirik la …. bajet nak berDIY kan tapi hentah biler siap tak tau… cam mudah jer nanti boleh la qaysara si kelinting tu pakai mesti comey….

gambar comel nana stail rambut pendek dan Riben Kak Nana

Ni la ruapa bunga pink tu dari dekat cam mudah cantikkan sesuai dengan stail rambut pendek Nana….Kellaaas  kannn

stail rambut pendek stail rambut pendek dan Riben Kak Nana

 

Sssstttt:  Dulu time nana kecik2 selalu ikut kiteorang berdating…..bawak anak buah katernyer…sekang dah besar panjang dulu dulu nana siap berdukung lagi…sekejap jer masa berlalu…mak su ko ni dah tua la….tidak2….

pixel stail rambut pendek dan Riben Kak Nana

3 Responses to “stail rambut pendek dan Riben Kak Nana”

  1. kak ieda says:

    adoiii ..
    besaq nyeee
    so sweet
    remaja skrg kan ..
    anak2 akk x mintak layie nie ekeke ;) )

  2. Ajumohit says:

    Muda lagi la lizz, apa Ada pada angka hihi

  3. LYAFRINA says:

    comel..sesuai j dgn gaya dia..bdk2 skarang mmg dh pndai bgaya kan..beza dgn kt dulu2..pakai apa y ade je..main redah


Leave a Reply

Current day month ye@r *