instagram

wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

Posts Tagged ‘gelagat anak’

adik…

kerjanyer memang suka kaco mami..

nak kemas pun sibuk dier nak kemas sekali..

sekali tu saya geram sangat…dia sepahkan baju & kain yang saya lipat…

kena jegil sekali…

merajuk…

terus keluar dari bilik…diam….terus tutup pintu…katernyer tak nak kawan….hehe

jangan bimbang kejap jer tu..

lepasni mesti masuk balik..nak ngandeng…hehe

lepas tukan……

dia selak pintu…

datang kat maminyer sambil mintak nak salam….

haa nilah budak anjer-anjer mintak salam

8948725801 9923727a55 o Gelagat adik sara

katernyer nak gi kerja…

bawak bag…pakai scarf…*dah macamcinatibet

tanyer kerja aper…

kerjer naik train…nak jadik macam mami katernyer….haha…

hamboi senangnyer krojer naik train mami pun nak kalo gitu..

ok la uolllsss…bye

happy weekend uolllss

 

Psssst : minggu depan dah start sekolahkan…hari ni baru nak cuci kasut hehe..nak gosok baju sekolah adik ngan abang baju dedi & saya sekali untuk 5 hari abang*lappeluh…

 

 

 

pixel Gelagat adik sara