wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

Posts Tagged ‘Kisah dipetang hari’

Kisah dipetang hari

pada petang dua tiga hari lepas..

seorang wanita…

berbaju kurung moden berselendang gopoh gapah balik kerja * mak hencik latu

kejor train kekdahnyerkan..

sebelum naik train saya biasanya akan beli air mineral..

paling tidak beli susu dutch lady …

untuk bekalan dalam train…

kang terbatuk ker hapa boleh la teguk airkan..

saya biasa akan singgah kat minimart

dan kebetulan time tu juga..

serong mak cik dalam linkungan 60 lebih..

nak beli air dia pilih2 air dia amik letak tempat bayor..

time nak bayar saya kesian tengok dia saya bagi peluang dia bayar dulu..

sorang2 jalan pun macam tak larat…

dan bila nak bayar  air kotak tu reganya dalam 2.20

dia keluarkan plastik…terbelek2 plastiknyer..

nak carik duit..mulala rasa kesian sangat saya terus cakap…

takper makcik saya bayarkan…

saya keluarkan duit dan  nak bayar..

dah hulur duit nak bayar

tetibe…

dia tengok muka saya…

dia jeling dan terus cakap tak payah!!!!..

muka dia marah sangat..merah…

ahhhhhhh…

mak hencik terkejut…

takut pun ada huhu..

niat nak tolong tapi kena marah huhu…

kakak penjual tu pun macam terkejut…

dia amik duit saya dan pulangkan baki…beli air mineral tadi…

lepastu…

mak hencik berlalu dengan muka merah padam akibat malu..

sementara mak cik tu masih tengok saya dengan muka garang dia…huhu…

Psssstttt: Kadang niat kita baik nak tolong tapi disalah ertikan…

ok tu jer kisah hari ni…bye..

 

 

 

 

pixel Kisah dipetang hari