wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

Posts Tagged ‘Majlis kahwin anwar Fikri tema kelabu dan ungu’

salam khamis…kenkawan..

kemain lamer dah entry ni terperap dah terlupa nak upkan..

★★★★

Majlis kahwinyer sebelum puasa hari tu lagi sebenarnyer..

pasangan ni masih lagi honeymoon gitu…hehe

Fikri ni kawan dedi & uncle pada uwais & sara…

dierang kalo ader uncle fik memang naik tocang…suka buli uncle fik…

Kali ni Kenduri Fik & Nadia  kat Kl Jadi gigih kiteorang pi jugak

kat Cheras..

nasib baik kebetulan balik kampung jadik sekali arung time balik singgah makan kenduri..

makan kenyang2 balik perok..

kiteorang sampai ngam-ngan pengantin pun sampai ..

snap gambo dulu

9567828314 6ce53ff467 Majlis kahwin Anwar Fikri tema kelabu dan ungu

ni lah pasangan yang diraikan majlis belah lelaki..

suka tengok nadia ni comel sangat..

9565036339 5e972aaa7a Majlis kahwin Anwar Fikri tema kelabu dan ungu

time bersanding kiteorang amik..

pelamin ni semua pengantin lelaki yang deko sendiri…

kagum mak hencik..siap ader photobooth bagai..

sementara  tu  dedi pi amik makanan kat isteri kesayangannyer..

saya jaga bebudak ni..

tapi budak 2 orang ni bukan duk diam nengokla tu..

9567828180 557b93c18e Majlis kahwin Anwar Fikri tema kelabu dan ungu

bukan aper nak nunggu air latu…

9567828356 b1e1d15447 Majlis kahwin Anwar Fikri tema kelabu dan ungu

siap pi amik sendiri air

kena jegil ngan dedi terus duduk minum..

habis begelas-gelas  dierang gogok..

panas-panas terik ni minum sirap memang la sedap…

Nah ni makanan mak hencik..

sedap ayam merah n daging masak itam tu…adik kemain suka

9565036441 61ed5acea3 Majlis kahwin Anwar Fikri tema kelabu dan ungu

Abang tu pura2 pedas padahal dia nak melantak sirap tu…

9567828034 e14b82a4c2 Majlis kahwin Anwar Fikri tema kelabu dan ungu

lepas makan nasik

kita makan pulak cupcake comel ni..

adik macam biasa segala yang pink dia rembat awal-awal

9567828220 c9ed417c5d Majlis kahwin Anwar Fikri tema kelabu dan ungu

abang kalo benda cam ni dia tak gemo sangat..

9567828128 70274a81c0 Majlis kahwin Anwar Fikri tema kelabu dan ungu

yang dia tahu kek coklat jer yang dia makan…

sudahner adik ngan mami jer yang mengadap makan..

9565036431 91b1feb1fd Majlis kahwin Anwar Fikri tema kelabu dan ungu

ni stoberi n marsmellow cecah coklat

9565036373 f497389586 Majlis kahwin Anwar Fikri tema kelabu dan ungu

kek comel yang ader love2

adik suka la yang ader love 2 tu..

9565036217 38fbcb6717 Majlis kahwin Anwar Fikri tema kelabu dan ungu

dah makan kenyang-kenyang perutpun dah berlipat…

kita bergambo dolu muahaha…

9567827976 c7e6775a1a Majlis kahwin Anwar Fikri tema kelabu dan ungu

Gambo Pengantin tengah Makan

9567828076 feeaf815b4 Majlis kahwin Anwar Fikri tema kelabu dan ungu

dan sebelum balik kita tulis sikit ucapan untuk pengantin baru kita ni…

9567827950 3f1e0ce678 Majlis kahwin Anwar Fikri tema kelabu dan ungu

puas mak hencik tercongok kat situ duk menulis abang tu kemain kusuk nengok maknyer rupanyer dia pun nak tulis jugak… hehe

abang buat titik jerla yek…dah lepas tu kiter balik dengan senang hati makan sodap & perut kenyang…Tq Fik sudi jemput kiteorang..

Ps: Selamat menempuh alam rumahtangga Fik & Nadia. semoga menjadi pasangan bahagia dan dirahmati Allah. Semoga mendapat zuriat yg soleh dan solehah. amin

pixel Majlis kahwin Anwar Fikri tema kelabu dan ungu