wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

Posts Tagged ‘pakai selendang terkini’

kali ni mood nak berselendang pulak…

dah boring pakai tudung  awning kater ko…

nak pulak pakai selendang…yang panjang2 belit-belit tu..muahaha

kita nengok la berapa lama nak bertahan..pakai selendang..

kalo pakai tudung awning…sarung jer tak asampai  2 minit siap..

 

Alah nak raya kena ader kelainan sikit…

baru la en suami suker…tu pun kena tanyer dia ok ker idok…

pakai selendang pulak kena lak tau cara nak pakai yer dak…

puas jugak menggoogle cara pakai selendang terkini..

barulah sensasi diHari Raya muahahaha..

 

macam saya ni baru jer nak try berapa lama nak ku pintal selendang tu tak tahulakan..

saya berkenan jugak cara wardina cara pakai selendang Ariani..kemas jerkan terletak kat muka dia…

9402867648 863136198e cara pakai selendang terkini yang saya berkenan

 

Bila nengok Wardina palai selendang hijau ni macam lawa lak..

 

Lagi satu  cara pakai selendang panjang dari butik Anggun Zara ni pun lawa jugak

9402867508 96fa2097d2 cara pakai selendang terkini yang saya berkenan

nampak macam senang..nak pakai…

eh saya pun berkenan selendang kat Anggun Zara Ni lawa2 tau..

warna selendangnyer pun cantik..

 

Psst : Tak sabar nak tunggu sabtu nak sopink raya kat KL…

 

 

 

pixel cara pakai selendang terkini yang saya berkenan