instagram

wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

Posts Tagged ‘roti canai melayu sedap’

Abang Uwais…

kalo ditanyer dia suka makan aper…

dia banyak yang tak suka dari suka…

memilih…

tapi sekarang dah ok sikit…

kan saya penah citer dia tak suka langsung makan ayam..

sejak adik pengaruhi dia nengok upin ipin yang suka ayam goreng tu..

barula dia ok..tu pun makan bahagian luar yang garing2 sikit tu..yang lembik dia suruh adik habiskan…sabo jerla…

saya kalo nak suruh dia makan semua ayam goreng tu kena racik2 halus…lecehkan..daging pun sama cenggitu jugak kena buat..

melainkan ikan…dia suka ikan sebab isinyer gebu tak lekat kat gigi…

abang tak suka makanan lekat kat gigi nanti ader ulat katernyer….haha

ader jek alasan dia tu..

kalo sayur ok jer dia telan..

ayam tu kalo kita suap ader la perangai dia suka la nak muntahla aper la…kan..

uolllsss tau makanan keemaran terbaru dia skang ni…

Ha ni dia….

11406758543 2315e729e8 o Makanan kegemaran Abang Uwais

Roti Telur  katernyer..

2 biji dia boleh habiskan…..rileks jer..Haa amik ko…

pekena pulak ngan milo ais..

Tengokla tu muka heppi dapat makan roti canai…time ni tengah tunggu milo aisnyer tak sampai2 lagik…

suka sangat la dier…

kalo saya tak suka roti telur suka roti kosong jer…sedapnyer ai

Biasa kite orang gi makan ader satu kedai roti canai melayu sedap kat area rumah tu..

kuahnyer sedap betul…

abang siap hirup2 lagik..

suka tengok dia makan banyak gini..

 

 

 

 

 

pixel Makanan kegemaran Abang Uwais