wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

Posts Tagged ‘selera abang bila balik sekolah’

salam jumaat uollls..

harini saya cuti…

penat…mata merah-merah asyik bersin jer kerjenyer tak tahan…alah habuk katernyer…

ngemas barang dah selesai barang pun selamat sampai kat umah baru…nun jauh di utagha ok…

nanti saya akan travel dari sana tiap-tiap hari  ke kl sehinggalah saya  dapat pindah kesana….

Doakan untuk saya cepat-cepat dapat pindah yer kenkawan…

******

8680558749 fd0c199ef3 selera abang bila balik sekolah

Ini kisah budak yang bernama uwais….

balik jer sekolah memang lapor nak itu nak ini…

semua dier nak…

biasala budak balik sekolah lapo tak tentu pasalkan…

dia pegi sekolah tak tau beli aper…

hari-hari bawak balik pemadam, pembaris baru, memacam pesen pulaktu…

angin jer maknyer….

lepas tu tak beli makanan asik menyinggah bookshop jerkan…

bila ambik dia sekolah mulala nampak muka mummyer mulala bisik-bisik lapo2 kan

dia bisik sebab takut kena jegil ngan daddy…pasal  duit belanja tak diguna untuk makan…

anak uolls ader tak macam ni? uwais ni dah bergitar badannyer tu kurus…

saya biasa kalau dia balik sekolah saya terus masak

sementara tu….

saya potong buah letak kat meja biar dia makan buah

mudah jer tengah lapo tu…bagi la apa saja…

memang  habis….lapokan..

jangan la cuba-cuba  rajin nak letak biskut ker roti….jap gi tak makan nasi la budak tu…

Inila gaya abang makan time lapo…

 

8680558701 a133fa33a6 selera abang bila balik sekolah

cuba uolls  teka buah apa yang uwais makan dan serbuk aper tu agak2….

saper dapat teka saya bagi hadiah special….untuk uolls….

 

Pssstt:  Sedih nak tinggal rumah teringat kenangan duk rumah lama..

pixel selera abang bila balik sekolah