wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

Posts Tagged ‘tempat makan ikan patin temerloh’

Masa balik kampung hari tu…

dah sampai area temerloh gitu..

telepon mak su..tanyer dier masak ker idok…jawapannyer nan ador…muahaha..

mak pi kenduri jadik yok la kitew makan dulu….sebelum balik…

Hapalagi kita pi carik gulai ikan patin la kan…

orang kater tempat tersohor Gulai ikan patin kat temerloh ni…

kedai ikan patin pak usop…

10576555144 c4c96eacb9 o tempat makan ikan patin temerloh | kedai ikan patin pak usop

Kiteorang sampai ngam2 tempat duduk penuh…haih ni yang lemah ni..

en Dedi ni bukan boleh tempat sesak gini…

mula ajak pi makan tempat lain

saya buat dek jek la kan …

dah lama tak makan kat sini..dah sampai makan jerla…hehe

nasib baik dia ok…

Dedi pi pilih lauk pauk untuk dia dan anak2 katernyer…

saya carik tempat duduk..

walopon panas terik Orang ramai…nasi habis…

kiteorang bertabah jerla…dalam hati pedih gak..muahaha

10576555844 b2f3b02af4 o tempat makan ikan patin temerloh | kedai ikan patin pak usop

ni lauk saya ngan Mak teh Itu jer yang ado…sayur semua dah habis…

Nasib baik gulai ikan patin ader…

Menu dedi ngan anak2 tak sempat amik…

time ni makan bersesak-sesak…

kiteorang makan tu pun bergilir-gilir

tempat duduk terlalu terhad haihhhhhhh….

10576487585 12dfabb5dd o tempat makan ikan patin temerloh | kedai ikan patin pak usop

Ni air jagung…sedap giler…oooooo

kiteorang order pun sebab nengok ramai sangat yang order air jagung ni..

tak menghampakan…

meletop-letop sedapnyer tu..haha

10576557424 fc61133b7a o tempat makan ikan patin temerloh | kedai ikan patin pak usop

Ni gulai ikan patin yang fames emes tu…

Rasanyer ok …Dedi suka

kuah dier macam cair sikit..

kiteorang makan isi jer kuahnyer dedi yang hirup…

kiteorang ni jenis tak reti nak hirup2 kuah ni…

10576486165 b870a3a2f5 o tempat makan ikan patin temerloh | kedai ikan patin pak usop

budak sorang ni…makan tak seberapa sangat..

minum air jer yang lebih…

makan sesuap hirup air…

habis air jagung mak ko ni nak…hahahaha..

10576528356 3644fd6d10 o tempat makan ikan patin temerloh | kedai ikan patin pak usop

abang suka la makan kat sini..

dia kan penggemor gulai ikan patin…

siap menambah lagik..

dah habis makan nak pi basuh tangan pun kena tunggu..

nak tumpang basuh tangan kat kedai sebelah kena sound..haha

tuan kedai tu siap cakap jangan duduk kat kedai sebelah atau basuh tangan kat sana nanti kena marah..

dah gitu pulak…ishish…

Apapun sedap jugala makan kat sini…

uolllsss kalo singgah temerloh ni boleh cuba makan kat sini..

 

 

 

 

pixel tempat makan ikan patin temerloh | kedai ikan patin pak usop