wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

5 Jul

Tarikh melihat anak bulan ramadhan 2012 | Tarikh lihat anak bulan Ramadan 19 Julai 2012

Author:lizz

Tarikh melihat anak bulan ramadhan 2012 | Tarikh lihat anak bulan Ramadan 19 Julai 2012 

 Tarikh melihat anak bulan ramadhan 2012 | Tarikh lihat anak bulan Ramadan 19 Julai 2012 Salam semua…dah tak lama lagi dah nak puasa kan hari dah 15 syaaban tak lama lagi ramadhan ..ermm seronak sangat nak menunggu bulan puasa yang akan tiba tak lama agi …bukan aper…tak sabor  nak tengok kerenah abang Uwais puasa…Dia tak pernah puasa penuh lagi kali ni ingat nak ajar abang puasa penuh…tapi mencabar sikit sebabnyer dier sekolah cina kang tengok kengkawan semua makan dia mula la dier sedih hehe…banyak nak kena ajar ni…ni pun dah macam2 soalan dia tanyer sib baik Mr daddy pakar… kalo mummynyer memang terkebil2…la jugakkan…rupanya susah jugak nak memahamkan anak-nak kita mengapa kita kena puasakan…. kenapa kawanya yang cina & India tak puasa…. haish banyak gak nak kena pikir jawapan ynag paling mudah dah senang untuk anak2 kita paham …

Untuk pengetahuan semua Tarikh melihat anak bulan  ramadhan 2012 atau Mencerap Anak Bulan Ramadan bagi menentukan permulaan puasa bagi umat Islam di seluruh Malaysia ialah pada tarikh   19 Julai 2012  mengikut  Pejabat Penyimpan Mohor Besar Raja-Raja Malaysia….

pixel Tarikh melihat anak bulan ramadhan 2012 | Tarikh lihat anak bulan Ramadan 19 Julai 2012

One Response to “Tarikh melihat anak bulan ramadhan 2012 | Tarikh lihat anak bulan Ramadan 19 Julai 2012”

  1. LYAFRINA says:

    asya pon pguna setia drypers… n skarang corak drypers makin cun kan


Leave a Reply

Current day month ye@r *