wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

8 Jul

tarikh puasa tahun 2013 pada hari Rabu 10 Julai

Author:lizz

tarikh puasa tahun 2013 pada hari Rabu ni  10 Julai…uollls..

betul jugak ramalan saya…hehe…kemain.. nengok pengumuman kat tv 1 gitu…

tadi dah beli siap lauk pauk kat pasar malam dedi macam biasa beli daging nak buat daging daging dendeng   siap-siap… boleh simpan kalo malas nak masak makan daging daging dendeng taruk kicap sikit dan makan ngan ulam sudahhh……sayur kiteorang beli siap stok untuk seminggu…Hari rabu ni dedi anak2 semua cuti kat perak…kat kl tak tau cuti ker idok ..kalo cuti bagusnyer…lahai…

nampaknyer 5 hari kerja tu kiter sahur biskut jerla dalam train..huhu…ok la

Selamat Menunaikan Ibadah Puasa buat semua…

 

pixel tarikh puasa tahun 2013 pada hari Rabu 10 Julai

6 Responses to “tarikh puasa tahun 2013 pada hari Rabu 10 Julai”

  1. Kat johor pun 1st ramadhan cuti…
    Moga ramadhan kali ni lebih bermakna buat kita….

  2. selamat berpuasa uols
    semoga amalan kiter d berkati hendaknyer :)

  3. anne says:

    selamat berpuasa lizz

  4. lieyalatif says:

    betul gak kan..senang gak kalo dah siap2 satu lauk yg tahan lame dlm peti ais kan lizz..tgl perangatkan n masak sayur jek…tapi lieya tak reti masak daging heheeheheh….

    selamat menyambut ramadhan al mubarak buat lizz sekeluarga….

  5. suriaamanda says:

    Selamat Berpuasa Lizz

  6. teruja nak sambut ramadhan ni !


Leave a Reply

Current day month ye@r *