wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

14 Feb

Tip bermekap

Author:lizz

Salam hari ni akakkk nak bagi tip sikit pasal mekap ala sikit-sikit jer ok, Sebelum bermekap kita seharusnya mencari tempat yang terang ha kalau kita bermekap ditempat yang kurang terang nanti bila kita dah siap keluar orang akan tengok semacam jer yerla aderla yang pakai terlebih blusher yang merah makngah sebatu dah nampak tambah eye shadow  lebam macam kena tumbuk  hehe betul tak?

Sentiasa  menjaga kebersihan alat mekap berus seharusnya dijaga dengan betul dan basuh kalau perlu begitu juga dengan span bedak..penjagaan alat mekap penting untuk kulit muka kita agar tidak mengalami masalah kulit.

Jangan Mekap berlebihan wanita yang cantik akan nampak hodoh dan nampak lebih tua  jika mekap terlalu tebal..mekap yang  manis dan mempersonakan mata memandang adalah mekap yang bersederhana…SELAMAT MENCUBA

pixel Tip bermekap

2 Responses to “Tip bermekap”

  1. o'gosh says:

    Thanks 4 d tips….

  2. Dhia Delisha says:

    salam maulidur rasul…


Leave a Reply

Current day month ye@r *