wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

27 Nov

tip menjaga kaki | cara untuk menjaga kaki

Author:lizz

tip menjaga kaki | cara untuk menjaga kaki 

Hari tu kan balik kampung kenduri-kendara rumah maksu saya…biasala biler balik kampung bertemu adik beradik kan ker seronok yer dak…

Biler berkumpul memasing buka topik memacam …biasa kiteorang borak  light2 jer malas nak pikir masalah,  hal2 kecantikan la apalagi  hehe.. kan ker mudah ko tanyer aku aku tanyer ko…mudah.berkongsi…kakngah menjadi penasihat kiteorang dan saya pulak juri  haha…juri menentukan siapa kulit cantik siapa kulit tak ok….rambut ko tak ok rambut ko klinting lebih…

petang tu topiknyer lebih kepada jaga kaki tak nak berkulat haha…memandangkan adik ai yang sorang ni memang kakinyer memang mulus bersih tampa cracked …jealous tau kiteorang hehe siap tanyer dier pakai aper…mula la poyokan kalo puji sikit..adik aku ni…

kaki cantik tip menjaga kaki | cara untuk menjaga kaki

 dipendek kan cerita ni la  tip2 terbaik jaga kaki agar cantik seperti gambar  diatas hehe..

  • kita boleh rendam kaki dengan campuran air suam, asam keping dan garam kira cam terapi lakan…teknik rendaman ni  dapat melembutkan kulit kaki yang keras dan kematu tu.
  • selain tu kita boleh jugak gosok kaki dengan scrub dan bilas dengan air suam kemudian  lap kaki dan letak  losyen  yang special untuk penjagaan kaki.. Losyen kaki  bagus tau  untuk kekalkan kelembapan kulit kaki spaya  tak kering. Amalkan guna  losyen setiap hari dan sental kaki dengan scrub sekurangnyer seminggu sekali yer…

selamat mencuba…

pixel tip menjaga kaki | cara untuk menjaga kaki

2 Responses to “tip menjaga kaki | cara untuk menjaga kaki”

  1. mamyharraz says:

    selalu org jaga muka..bahagian atas je kan..kaki jarang dengar.
    bagus tips ni.

  2. IntaNBerliaN says:

    yg nak sapu losyen tu ada sikit malas.. adehhhh


Leave a Reply

Current day month ye@r *