wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

16 Oct

tip penjagaan badan | cara lap badan selepas mandi

Author:lizz

tip penjagaan badan | cara lap badan selepas mandi

lepas mandi tip penjagaan badan | cara lap badan selepas mandi


ok2 biler saya baca tip ni macam kelakar…heha ader ke tip mengelap badan lepas mandi tapi bile bacer bagus gak untuk kita semua…praktikkan….saya kalo dah lepas mandi….main lap jer janji badan kering yer dak? lepas tu pakai aper yang patut…dah macam baby lak rasa haha

 

..ok jom2 baca tipnyer mana la tau boleh cuba lepasni ….

 

cara lap badan selepas mandi 

  1. ok memula lepas mandi kena lap ketiak munyuk dulu sampai kering dan kemudian bahagian2 yang lain
  2. lepastu  lap badan kiter sampai kering jangan kelam kabut nanti badan cepat berpeluh-peluh..biler berpeluh maknanya nanti badan berbau lakkan…
  3. waktu lap badan tu Pastikan dalam bilik di onnkan  kipasnya  takpun aircond dan kalau boleh  lapkan sekali lagi badan kita sampai betul2 kering dengan tuala  takpun guna tuala kecik jer…alah lap sekali lalu jer satu badan kiter tu..
  4. bertenang…pastikan badan dah kering..dan kena lap sekali lagik ketiaknyer tu barulah barula pakai deodoran..dan pakai segala macam lagiklakan bergantung saya pakai losyen jer…
  5. setiap kali lepas mandi…pastikan pakai baju yang bersih-bersih! tau nanti badan tak derla lekat kuman..(ayat untuk abang uwais)…jangan pulak pakai baju sebelum mandi tadi….nanti munyukkkk…hehe

Sealamat Mencuba

(sumber email)
pixel tip penjagaan badan | cara lap badan selepas mandi

7 Responses to “tip penjagaan badan | cara lap badan selepas mandi”

  1. mamyharraz says:

    bagus tips nih..
    biasa tu pakai lap cincai je hehe

  2. nenscollection says:

    hehe..lagi satu lap badan dr kaki sampai ke atas, nk elakan kulit berkedut..lawan tarikan graviti..;)

  3. izan ishak says:

    tips yg tak semua org tau ni…

  4. IntaNBerliaN says:

    saya main cincai je lap… mula2 sekali saya akn lap rambut… hahah


Leave a Reply

Current day month ye@r *