wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

7 Feb

Tip untuk sentiasa sihat

Author:lizz

Salam semua…tak sangka hari dah isnin dan kita kembali ke rutin asal bangun pagi2 dan pergi bekerja huh memang  liat hari ni mood bekerja pun masih lagi samar2 takpe2 hari ni tetiba mood menulis blog pun sama agak malas2 tapi gagahi juga menaip pagi2 buta ni…orang lain semua dah tidur ok2 apakata kita baca tip cara hidup sihat versi mummycute.com hehe ok jom baca untuk hidup yang lebih sihat.

  1. Pastikan kita sentiasa minum air masak sekurang-kurangnya 8 gelas air putih setiap hari.
  2. banyakkan makan buah-buahan dan sayur-sayuran setiap hari.
  3. Pastiakan tidur yang secukupnya sekurang-kurangnya 6-8 jam sehari.
  4. Bersenam sekurang-kurangnya 30 minit setiap hari.
  5. Kita haruslah sentiasa tenang untuk mengelakkan tekanan dan stress…

Selamat Mencuba….

pixel Tip untuk sentiasa sihat

4 Responses to “Tip untuk sentiasa sihat”

  1. su manje says:

    Bersenam selama 30 minit tu yang payah sikit tu sis…..

    em kalau su manje buat 10minit je boleh sis…?2x seminggu je…ok tak…?

    macam mana ttg pemakan pulak sis……?
    ekekekkekekek…
    nakkene banyakkna makan ice cream…su suka icecream…boleh sis..?

    • mummycute says:

      Sue Manja:ala jalan2 kat taman rumah pun kira exercise gak…ambik angin setengah jam bukan lama pun…jangan buang angin dah hehehe

  2. Fieza79 says:

    ya..mmg liat pun pagi ni nk bangun keje….sempat lelap mata kejap di opis tadi…


Leave a Reply

Current day month ye@r *