wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

17 Dec

tips sabar dengan anak

Author:lizz

Saya betul-betul  tertarik dengan nasihat ni uollss..

untuk semangat dan motivasi diri kita sebagai mak ayah…

★★ ★★ ★★ 

Anak-anak memang didatangkan untuk meningkatkan kesabaran kita.

Oleh itu jangan bersungut bila anda hilang sabar.

Malah urut dada dan katakan

“Terima Kasih Allah kerana memberi aku guru untuk membentuk kesabaranku…”

Lepas anda dah katakan ini,

anda akan dapat melihat satu demi satu kelucuan anak anda

dan

perasaan sabar itu akan menyelinap masuk berumah di hati anda.

Cubalah kalau tak percaya!

“Prof. Dr. Rozieta Shaary”

https://www.facebook.com/familyguru

★★ ★★ ★★ 

Jom Kita cuba…

pixel tips sabar dengan anak

5 Responses to “tips sabar dengan anak”

  1. terus ingat anak2 kat taska…mmm…tersentap sue baca..mmg ye la kan

  2. amirah says:

    betullll sgt2…terutamanya bg ibu bapa mcm kami yg dpt anak selalu tantrum. memang melatih kita jd sabar espcly time kat depan public. kalau tak sabar taktaula camne tnggapan org

  3. okje says:

    Ehh…OKje pun suka jugakah Lizz….mmg setuju sangat tu….betul betul menguji kesabaran hehe….urut dada byk kali sambil ucap alhamdulilah

  4. puan kutu says:

    kena blaja selalu urut dada la pasni.hehe

  5. mummydearie says:

    Oh, kena praktik selalu ni. Kat rumah tu memang mudah hilang sabar tengok mereka berdua. Kena urut dada dan beri peringatan pada diri ni juga. Tanpa mereka apalah makna hidup, ya tak?


Leave a Reply

Current day month ye@r *