wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

17 Aug

Ucapan Selamat Hari Raya Aidilfitri | Selamat Hari Raya Aidilfitri

Author:lizz

ucapan selamat hari raya aidilfitri  | Selamat hari raya  aidilfitri 2012

kad ucapan selamat hari raya 2012 Ucapan Selamat Hari Raya  Aidilfitri  | Selamat Hari Raya  Aidilfitri  Sempena Menyambut  hari raya aidilfitri  saya & Family ingin Mengucapkan Selamat Hari Raya Maaf zahir dan batin…kepada semua sahabat dan taulan serta family di kampung sabar yer jap lagi kiteorang sampai doakan kiteorang sampai dengan selamat k…dah sampai umah mak nantik  nak kena mengemas bagai kan maklumla balik lambat kan mesti banyak kerja belum diberesin hehe…tak sabar nak makan ramai ngan family setahun sekali jer jumper kan..nanti yang pastinyer perut ni memang kena sabar yer…saya nak telan macam-macam ni hehe kat kampung mulut asik ngunyah jer la semuanyer besh2 nampaknyer lepas rayer ni kilo naik  lagik..

Ssssst: Selamat Hari Raya semua…selamat makan ketupat dan lemang hehe…sabar jerla…daaaaaaaaaaa

pixel Ucapan Selamat Hari Raya  Aidilfitri  | Selamat Hari Raya  Aidilfitri

One Response to “Ucapan Selamat Hari Raya Aidilfitri | Selamat Hari Raya Aidilfitri”

  1. sensasi2020 says:

    Salam Aidilfitri buat mummycute, suami tersayang serta kaum keluarga, maaf zahir dan batin.


Leave a Reply

Current day month ye@r *