wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

31 Jan

Ucapan Selamat tahun Baru Cina | XIN NIAN KUAILE

Author:lizz

 

Waaa bestnyer minggu nih

kemain cuti panjang sempena sambutan tahun Baru Cina

Suka mak hencik tau…

Boleh la rehat2 kat umah…uolllsss pi mana cuti nih…

Saya pepagi nih tak merancang lagi nak pi mana-mana..

Tengok ni kang en Dedi habis selesai servis keta dia…

Kalo dia ajak jenjalan kita ikut jerla kan…

bbdf475f f21a 4e0c 9bcf c1432cd8c865 newyear 360360 Ucapan Selamat  tahun Baru Cina  |  XIN NIAN KUAILE

 Ucapan Selamat  tahun Baru Cina 2014

Sempena Sambutan tahun Baru Cina 2014

Saya nak ucapkan  XIN NIAN KUAILE dan GONG XI FA CAI  

kepada yang berbangsa Tionghua….terutama kenkawan Cina kat kampong dan masa sekolah dedulu..

Tahun 2014 ini merupakan Tahun Kudakan…

Teringat dedulu time skolah kawan-kawan bagi banyak buah limau ngan air kotak.….

kalo pergi umah dierang siap dapat angpow tau uolllssss….

 

 

pixel Ucapan Selamat  tahun Baru Cina  |  XIN NIAN KUAILE

4 Responses to “Ucapan Selamat tahun Baru Cina | XIN NIAN KUAILE”

  1. downgila says:

    Kat rumah ni ada setingkat limau dah tak termakan hahahah

  2. cik puan says:

    makan limau je lah pepuas..angpow tak de sebab takde kengkawan china..ade pon jauh..

  3. mummydearie says:

    Sedih sekali tahun ni tak dapat merasa limau mandarin berkotak-kotak. Takda orang pun bagi…huhuhu…dulu2 rajin juga berkotak-kotak dapat. Ni kes belum dapat invitation dari cik asben nak gi gunung jerailah ni ye…hehehe….

  4. puan kutu says:

    tahun baru cina kita pun amik kesempatan jalan2..ramai yg bercuti panjang..sekolah aiman tak cuti lama.hari isnin dh mula sekolah


Leave a Reply

Current day month ye@r *