wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

12 Jun

gaya rambut terkini sara….

Author:lizz

gaya rambut terkini sara ….

★★★★

nak tegok tak rambut adik  sara  terkini…

versi 2013 yang hot…haha

lepas sikat…elok elok lembut-lembut…

baru hasilnyer gini..

9007855580 98871d6253 o gaya rambut terkini sara....

rambut lebat giler…

kater abang sara ni hantu rambut…haha

9006673893 d5f29bb04f o gaya rambut terkini sara....

ha inilah hasilnyer….

kan ayu gitu…

kejap jer ni..

lepas tu rambut kembali spring…

9006673321 d601dc03fd o gaya rambut terkini sara....

kejap jer posing ayu…

lepastu meliuk lentok….

ok babai

*nanti kiter sambung citer pi penang yek…

pixel gaya rambut terkini sara....

14 Responses to “gaya rambut terkini sara….”

  1. anies says:

    cantikkkkk nk mcm sara jg ;-)

  2. dana says:

    cantik rambut sara, ala2 ikal gitu… dia mmg tak suke di ikat yek lizz?

  3. lieyalatif says:

    serius lizz!!! cantik gile rambut sara…berkilat…ikal…lebat…mmg pakej yg lengkap…share le lizz pakai shampoo atau minyak ape….mmg cantik gile rambut sara ni…..

    jgn dipotong tau lizz..bagi panjang2 hehehe nanti dah masuk sekolah ke baru pikir nak potong..sbb sayang laa…lieya suke part ikal2 tuuu

  4. amirah says:

    cantik rambut sara…lebat

  5. suriaamanda says:

    rambut Sara sama macam Dania..tp bila nak masuk tadika dulu SA kasi zassss…masa tu rambut dia dah panjang sampai ke pinggang….skrg dah no more curly..sob..sob….

  6. Kakzakie Purvit says:

    Dah kakak kata rambut adik ni special. Kalau potong Lizz bila besar hilang tau – sayang. Sebab anak kakak yg no. 2 tu dulu macam rambut sara tapi sebaik masuk sekolah kakak gunting – tak sedar dah jadi lurus terus macam rambut kakak.

    Kalau tak cantik macam Sara punya rambut ikal ala-ala anak mat salleh cantik kan…

  7. chozila says:

    memang cantik rambutnyer.. akak memang suka tengok budak2 yang rambutnyer gini…

  8. Rinna says:

    Amboi cantiknyaa rambut anak dara nie.. beralun2 gitu..

  9. ajumohit says:

    cantiknya rambut sara, lebat dan berkilat, suka tgk ;)

  10. deno says:

    awwwww….. cantiknya!!!!!! jeles deno tau…. :)

  11. wahida says:

    sumpah cantik rambut si sara ni nok….
    terbaiklah!! aku jarang jumpa rambut budak pompuan secantik ni…

  12. daddyziyyad says:

    hahahaha, hantu rambut!

    Tapi mmg cantik rambut Sara :)

  13. anne says:

    cantik rambut sara tu…nmpk lebat dan tebal.

  14. LYAFRINA says:

    comel sgt..mcm rambut barbie doll pon ade.. lebat je rambut dia..


Leave a Reply

Current day month ye@r *