wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

11 Jul

Wordless wednesday : Adik dan dolly

Author:lizz

Wordless wednesday : Adik dan dolly | aksi Anak-anak 
aksi anak anak Wordless wednesday : Adik dan dolly

Aksi Adik dan dolly

Kemana sajer bawak SiDolly …balik umah terkam si Dolly Dulu…siap bagi susu bagai katernyer sian dolly tak minum susu…barulah nak mandi n makan nasi haih…sayang betul ngan si Dolly ni…

pixel Wordless wednesday : Adik dan dolly

11 Responses to “Wordless wednesday : Adik dan dolly”

  1. alahai..sama2 cute la..
    geramnyer kt adik..rs nk jumpa je adik ngn abg ni..;)

    jus tu..mcm x kene je ngn tekak..sbb ade sawi..ahakss!!

    bmw x6 pon pujaan saya..huhu..gaji 50k sebulan layak la..huhu

  2. Kakzakie says:

    Adik pun comel macam Doly adik tu. Stylelah rambut adik macam rambut anak mat salleh cantik:)

  3. lily @ mummyQistina says:

    alolo..sayangnye dia kat dolly..
    dua2 comel..^^

  4. kakcik says:

    Cutenya Adik. Dolly pun cute juga. :)

  5. IntaNBerliaN says:

    alahaiii comelnya….

    mesti penyayang nih :-)

  6. lieya_latif says:

    OLOLOLOLO….loving betul laaaaa….pandai syg bb yeak…ini mcm leh dah bagi sorang adik ni lizz ekeekekekeke…..

  7. gadisBunga says:

    rambut adik dan dolly serupa!

  8. Ajumohit says:

    Alahai comelnya adik ni, rambut pon ala2 hihi

  9. LadyAyu says:

    muka & pose adek pun dah mcm dolly la
    cute @.@

  10. wahida says:

    mcm adik beradik pulak tgk…hehe…sama2 comel!!

    rambut pun lebih kurang sama..


Leave a Reply

Current day month ye@r *