wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

18 Jan

Wordless Wednesday : Adik mekap dalam keta

Author:lizz

Wordless Wednesday : Adik mekap dalam ketamekap terkini 2012 Wordless Wednesday : Adik mekap dalam ketasara ni kalo diam tandanyer ader projek  bagus dia buat….tak kirala lipat kain yang dah lipat atau nyusun buku yang dah tersusun…

pixel Wordless Wednesday : Adik mekap dalam keta

10 Responses to “Wordless Wednesday : Adik mekap dalam keta”

  1. intan_blur says:

    wahhhh..budak kenet nih…bukan main lagi ye.. ;)

  2. LadyAyu says:

    curlasttt sgt
    nama gurl mmg suka bab2 makeup ni

  3. akak su says:

    anak pompuan camtu le. kat umah akak pun ada sowang. bab mencantik dia la no. 1

  4. qaseh suhaida says:

    sama la dgn anak dara saya…habis make up mama dia belasah conteng2 kat muka

  5. ajumohit says:

    hehehhe sama dengan anak aju jugak, baik gurl mahupun boy tu, kalau senyap tu adela projeknya tu hihihi

  6. kak ieda says:

    ekekeke macam2 ..
    cumei lakk tuu
    dah macam main anak patung je make up tuu ekekek

  7. adeeya says:

    Amboiiii. Ni mesti mummy dia ajar ni hehehee :D

  8. papa mifz says:

    amboi..kamain lagi…kecik2 dah pandai melaram yer..hehe

  9. Nana says:

    huhuhu..nak cantik macam amma dia jugak..hehe

  10. daddy says:

    mummy make up lama sgt..daddy bising..ni sara plak ikut..huhu


Leave a Reply

Current day month ye@r *