wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

24 Oct

ww~ aksi ibu dan anak

Author:lizz

ww~ aksi ibu dan anak 

Time ni adik bad mood melampau…

Jeaolous tengok abangnyer potong rambut…

dia nak potong rambut cam abang…

gambar comel ww~ aksi ibu dan anak

Muka sekonyong adik…bababbbbb kang….
gambar comel ibu dan anak ww~ aksi ibu dan anak

oleh itu…..

Mummy keluarkan kamera

jom! kita main snap2 gambo

habis dier klik…

ni yang sempat mak dier snap (anak ker mak yang suka ni! )

aksi ibu dan anak ww~ aksi ibu dan anak

At last dier senyum jgk….hehe

ni senyum kambing namernyer

sekian

coretan : Wordless ker ni?

pixel ww~ aksi ibu dan anak

12 Responses to “ww~ aksi ibu dan anak”

  1. mamyharraz says:

    dua2 kiut.
    nampak gayanya ni mcm mak dia yg suka hehe..

    tp baby girl ni senang pujuk kan..kalau ank sy huishhh mengamuk mmg tak boleh kontrol sabar jelaaaaaa

  2. Dua² kiut..Like mother Like Daughter..^^

  3. lieyalatif says:

    wordless gagal tau haahhha….

    ooo monyok sbb tak dpt potong rambut gak ke…eiii jgn potong…sayang woooo….rambut curly2 mahal tuuuuuuuuu…..he he he

  4. Kakzakie says:

    Adik memang pandai posing ikut siapa dik? Mummy kan sama macam adik kan hihi…

  5. tihara says:

    as salam,

    senyuman mak tu yg mahal, berlesung pipit :)

  6. Ajumohit says:

    amboi pink semuanya ye, comel anak dan ibu ni, boleh jadi model ;)

  7. kak ieda says:

    aloor cute !
    suke akak tgk kekek ;)

  8. Myra Jay says:

    Sama2 suka posing okla tu :)

    Adik nak potong rambut macam abg ke? :) Mujur akak pandai pujuk :D

  9. maszmadi says:

    janji adik kembali tersenyum… hehe

  10. anne says:

    tak berapa nak wordless.hehehe

  11. wahida says:

    bad mood melampau ye…tapi tetap adik comel!!

  12. izan ishak says:

    alolo….akhirnya adik senyum juga! comellah~


Leave a Reply

Current day month ye@r *