instagram

wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

13 Nov

WW: Bergusti dalam lopak air

Author:lizz

Waa nengok budak dua ni….kemain seronok…

Dari hujan lebat sampai dah berenti hujan

10791337695 ee65821004 o WW: Bergusti dalam lopak air

bergusti…dalam lopak air…

10791457894 17f56231a6 o WW: Bergusti dalam lopak air

adik ni dari pakai kopiah sampai terbang kopiahnyer tu…

10791457914 d1f3818de7 o WW: Bergusti dalam lopak air

wowo….dah rupa kolam siap lompat2 bagai…10791337655 1871bd5693 o WW: Bergusti dalam lopak air

Heppi sungguh bebudak kalo dapat main air gini….

teringat dulu2 kecik suka gak main hujan…

pixel WW: Bergusti dalam lopak air

14 Responses to “WW: Bergusti dalam lopak air”

  1. yui says:

    mmg jels keseronokan mereka..hihi

  2. Zaza says:

    teringat cerita redah kasi pecah kat astro.. mcm ni lah bergelumang :D

  3. lieyalatif says:

    hahahaah…aku rase lawak pic ni lizz…org lain semua sibuk tumpu kat padang…budak dueorg ni buat hal sendiri plak hahaahahah….adoi laaa…abis lencun laa baju semua tu…dah name budak kan….

  4. Nafira says:

    hahahahahahaha.
    anak sape nih Lizz???
    kemain hepi berkubang tuh.
    hahahahaahha.

    zura pon tingat zaman kecik2 dulu.. ahahaha.

  5. Mizz Aiza says:

    teringat masa zaman kecil dulu di kampung main hujan dan lopak air sampai dimarahi oleh mak..

  6. Kesumaangsana says:

    hehehehe toksah ckplah kalau budak2, kita dulu2 gitu jugaklah gamaknyer kan!

  7. mummydearie says:

    Seronokkan budak-budak kalau dapat bergelumang dengan lumpur dan mandi air hujan sekali sekala. Tapi anak-anak sekarang memanglah jenis memerap kat rumah aje.

  8. suriaamanda says:

    seronok kan jadi budak2….rindu zaman budak2 tu…

  9. dana says:

    heheheh dulu2 kite bdk2 pun camtu gk kan… selagi belum ada suara halilintar suruh msk umah mmg gasak lah main ujan, main lopak

  10. ummiross says:

    betul lizz, teringat masa kecik2 dulu, walaupun perempuan,lasak juga main hujan dulu2.

  11. puan kutu says:

    budak kecik kan mana reti kotor,.bend cmni la enjoy..sama macam kita kecik2 dulu

  12. Noe says:

    peluang sebegini mmg susah nak dapat…bila ada peluang…apa lagi…pulun…hehehe…seronok sungguh diaorg

  13. nana says:

    hihi…abes basah lenjun:)

  14. IntaNBerliaN says:

    wah, bkn mainseronok lg dapat main air ye


Leave a Reply

Current day month ye@r *