wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

31 Oct

ww ~ Doa Abang

Author:lizz

ww ~ Doa Abang | Doa

status FB Daddy..

luahan hati ayah ww ~ Doa Abangabang uwais ni …pandai2 jer ubah doa yer…gerams lain yang diajar lain yang didoa…sib baik abang  kecik lagi(muka singa)…memang abang sangat fokus bermain memang no 1 bukan no 2 atau 3…

pixel ww ~ Doa Abang

12 Responses to “ww ~ Doa Abang”

  1. nenscollection says:

    hehehe..comel jek uwais ni..pandai die olah balik ye doa tu..bijak betuk abg uwais ni kak..dh pandai nyakat mama n ayah die..hehe

  2. hehe..pandai² dia ubah doa tu ye… :)

  3. Kakzakie says:

    Lizz… tink positive. Dari situ nampak yg dia keratif bermakna kalau nak sesuatu perlukan doa. Pandaikan.. faham dia sebenarnya bergurau tapi yg penting dia faham perlunya berdoa..

  4. wahida says:

    haha…bijak namanya tu…ekekek…

  5. anne says:

    hahahha..budak sekarang..hihi

  6. kak ieda says:

    adohaiii
    budak2 skrg … benda macam nie punn dia ada idea nak buat kann ;) )

  7. LYAFRINA says:

    hehehe.. kelakarnyer abg uwais… bjak sgt dia…

  8. tihara says:

    as salam

    budak2 memang pikir nak main je..masa kecik2 dulu akk pun camtu..tp wat keje sekol sbb takut cikgu.. :)

  9. IntaNBerliaN says:

    hahhahha… sweet je… pandai.. heehhe

  10. wah sedapnyer dia makan ais krim

  11. Nora says:

    hahaha kelakar…!


Leave a Reply

Current day month ye@r *