instagram

wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

30 Oct

WW : Kampung untuk di beli

Author:lizz

WW : Kampung untuk di beli

1380449 10151753718663063 1072383462 n WW : Kampung untuk di beli

Muahaha kelakor  betul…

ni mesti kes tak dapat jadi penghulu ni…banyak noooo duitnyer  sampai nak beli kampung tu…

pixel WW : Kampung untuk di beli

11 Responses to “WW : Kampung untuk di beli”

  1. haha..1st time dengar orang nak beli kampung.. :D

  2. ajumohit says:

    aihh iklan macam ni pun ada jugak ke, habislah tanah pusaka

  3. nza says:

    Mcm kemarok kuasa je….ha3x.

  4. mamyharraz says:

    hehe nampak nau kemaruknya tu ekeke

  5. puan kutu says:

    muahaha lawak gila.gelak guling2 sy baca..

  6. okje says:

    Macam buat lawak je Lizz….hehe…gamaknya teringin bebeno nak jadi ketua kampung! Hehe…..

  7. izan mama mia says:

    hahahah..gila kuasa ke apa ni… nak jadi ketua kg sampai snggup nak beli kg lak…kakakakaak

    lawak

  8. permatabiru says:

    sedapnya ikan patin..

  9. mummydearie says:

    Hari tu baca orang jual air tin 100 plus sebab tersalah beli.

    Ni lagi glamour. Nak beli satu kampung. Eh, pelik betul iklan cam ni.

  10. Nora Karim says:

    hahahha kelakar lak rasanya…

  11. Macam mana boleh lepas iklan macam ni. Hahaha


Leave a Reply

Current day month ye@r *