wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

30 Oct

WW : Kampung untuk di beli

Author:lizz

WW : Kampung untuk di beli

1380449 10151753718663063 1072383462 n WW : Kampung untuk di beli

Muahaha kelakor  betul…

ni mesti kes tak dapat jadi penghulu ni…banyak noooo duitnyer  sampai nak beli kampung tu…

pixel WW : Kampung untuk di beli

11 Responses to “WW : Kampung untuk di beli”

  1. haha..1st time dengar orang nak beli kampung.. :D

  2. ajumohit says:

    aihh iklan macam ni pun ada jugak ke, habislah tanah pusaka

  3. nza says:

    Mcm kemarok kuasa je….ha3x.

  4. mamyharraz says:

    hehe nampak nau kemaruknya tu ekeke

  5. puan kutu says:

    muahaha lawak gila.gelak guling2 sy baca..

  6. okje says:

    Macam buat lawak je Lizz….hehe…gamaknya teringin bebeno nak jadi ketua kampung! Hehe…..

  7. hahahah..gila kuasa ke apa ni… nak jadi ketua kg sampai snggup nak beli kg lak…kakakakaak

    lawak

  8. permatabiru says:

    sedapnya ikan patin..

  9. mummydearie says:

    Hari tu baca orang jual air tin 100 plus sebab tersalah beli.

    Ni lagi glamour. Nak beli satu kampung. Eh, pelik betul iklan cam ni.

  10. Nora Karim says:

    hahahha kelakar lak rasanya…

  11. Macam mana boleh lepas iklan macam ni. Hahaha


Leave a Reply

Current day month ye@r *