wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

21 May

WW : makan Pisang

Author:lizz

14047453219 bd5be72055 o WW : makan Pisang

Kegemaran adik beradik…

makan pisang…

sebijik dua bijik tu kejap jek dierang ni makan….

tambah2 kalo balik kampung nenek suka la bagi dierang ni makan pisang…

siap simpan lagik untuk cucu kesayangan nih…

* teringat lak pisang goreng cheese hehe

 

 

 

 

pixel WW : makan Pisang

19 Responses to “WW : makan Pisang”

  1. lieyalatif says:

    ye lizz…lieya bace tajuk entry lizz terus teringat enty pisang cheese lizz tu…nanti nak beli cheese laa…nak buat ….dari ari tu dok terliur2 tau….

    sebijik mcm dayyan ni lizz…suke beno pisang…tu lawas sgt2..heheehehh

  2. dana says:

    bgs lah bdk suke mkn buah nih… kadang tu puas di pujuk di rayu…. mcm aiyan dia pun memilih nk mkn buah nih…

  3. Zaza_MyMoon says:

    helok makan pisang..
    boleh lawas kalau nak yakyak hehe

  4. Nafira says:

    Sedapnyeeeee makan pisang.
    Anak2 zura pon suka makan pisang.. tapi zura kena kontrol sket sbb delisha kalo makan pisang byk.. dia akan berak2.. mungkin sbb pisang tuh melawaskan sistem penghadaman dia.. hehehe

  5. Rinna says:

    Suka yer 2 beradik makan pisang.. bagus sgt..:)

  6. anne says:

    sama mcm kasyah. suka pisang. asal nmpk je mesti kena beli.

  7. nza says:

    bagus mkn pisang ni…baik utk minda n diet…bagus3x…

  8. okje says:

    Bagus le mereka suka makan pisang….tak sembelit Lizz hehe….kat rumah ni yg tukang perabis pisang Papa zir hehe…
    Okje pun teringin gak Lizz nak makan pisang goreng cheese…

  9. cikpuan says:

    hamboiiii..comei je dierang berdua dok makan pisang..

  10. Gieyana says:

    Best pon pisang..auntie pon suka..:)

  11. Wak Gelas™ says:

    chomeyyy jerr anak dara tuuu., ehHHee

  12. TiranaAduka says:

    salam sis…
    kat kebun ada pisang emas…sis nak tak…
    hehehhehehe jemput singgah kat tempat TA…

    p/s TA tanam sendiri tau pisang tu…alhamdulillah…..dah 4 round dah rasa hasilnya

  13. Mummydearie says:

    Anak-anak saya pun suka pisang. Kalau beli sesisir, sehari dua dah habis.

  14. Sedapnya dua-dua makan pisang..

  15. normi says:

    bagus anak2 yg suka mkn pisang…anak2 akak mkn la jugak tp jenis pisang yang manis ja…spt pisang Emas…

    nmpk sedap ja adik n abag mkn pisang tu…;)

  16. ajumohit says:

    sedap mmg menjadi kesukaan bebudak ni, hmm pisang cheese lama pulak tak makan ;)

  17. Fiza Rahman says:

    Makan pisang pon nampak comel….hehehe…Anak2 pon suka pisang. Klo beli memang kejap dah habis.

  18. Myra Jay says:

    Baguslah..
    Pelawas kan pisang ni :D


Leave a Reply

Current day month ye@r *