wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

27 Nov

WW: ololo anjer- anjer sangat

Author:lizz

tumblr mk812oITOR1s6t5iio1 500 WW: ololo anjer  anjer sangat

ololo anjer- anjer sangat

 

pixel WW: ololo anjer  anjer sangat

20 Responses to “WW: ololo anjer- anjer sangat”

  1. Wak Gelas™ says:

    nyamannnnyerr.,ehHHee

  2. cik puan says:

    alolololo….mcm comel jerrrrrrrrrr…hihihi

  3. Zaza says:

    heheheh layannnnn je org gosok2 dia ;p

  4. Nafira says:

    geram pulak tengokkkk!
    rasa nak gomoi2 jer kucing tuh~

  5. shimazahar says:

    tomeii.. tapi kita takut dan geli dengan kucing.. ehehehhehe

  6. puan kutu says:

    alahai comelnya..pencinta haiwan ni..:)

  7. okje says:

    Kuceng kalau dibelai atas kepala mmg naik syoklah dia hehe…..

  8. lyafrina says:

    hehe..comeynyer..sukala tu kna gosok2

  9. suriaamanda says:

    amboi…manjanya…..kucing memang suka bab2 manja ni kan…

  10. lieyalatif says:

    rase mcm nak tampo2 jek kucen nie lizz hahaahah…comel!

  11. Qhaifa Nur says:

    hingga pejam mata lizz…

  12. cute nyer.. tpi KA takut kucing sikit… hehehe done clik2 nuffnagx2 yer

  13. mummydearie says:

    Walaupun tak suka kucing tapi ala, ala, ala…memang gebu dan manjanya dier !

  14. nza says:

    Comelnya….manjeeeee…

  15. ajumohit says:

    comel pastu manja ngengade tau ;)

  16. okje says:

    Tanya sikit…lizz ni orang mana yek? Cakap mcm orang Muo je….hehe…
    Lizz okje ni pasport pun tak de…..macamanalah nak menyeberang makan ayam dan sosej goreng yg sodap tu?
    Budak dan mainan mana boleh pisahkan…

  17. lynn hamzah says:

    alolololo…comeynya…


Leave a Reply to puan kutu

Current day month ye@r *