wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

3 Jul

ww ~ Parit Perak

Author:lizz

sejak berhijrah di perak ni! ini jer tempat-tempat jalan-jalan kiteorang…hehe

9185145254 34eecb61fa ww ~ Parit Perak

suka nengok deretan kedai yang tingkapnyer merah..klasik gitu…

 

pixel ww ~ Parit Perak

17 Responses to “ww ~ Parit Perak”

  1. suriaamanda says:

    SA suka tgok kedai2 klasik macam tu..

  2. suriaamanda says:

    SA x pernah sampai sini lagi la…

  3. anne says:

    jadilah drpd takde kan..hehehe

  4. axie04 says:

    kenangan ni
    slalu masa lalu sini asyik sibuk je
    kedai sume dah bukak x sempat nak snap pic cam ni

    kenganan sungguh pekan parit

  5. My Notes says:

    kat perak mmg byk lagi bangunan lama . Senang lah org filem nak shoot …

  6. Nafira says:

    Klasik sgt.. boleh jadik daya tarikan pelancong~

  7. nieda says:

    dah lama tak pergi parit. Time raya baru lalu situ beraya rumah sedara mara.

  8. mmg klasik.. hehe.. cantik.. :)

  9. kak ieda says:

    akk pernah duduk perak dulu ..
    puluh tahun dulu .. kecil disana ..
    di ipoh .. oh kenangan ;)

  10. rasp says:

    sungguh klasik!

  11. dana says:

    setiap tempat tu msti ada tarikan istimewa nyer kan

  12. ummiross says:

    lizz, ummi singgah kat Parit juga ni, tumpang tengok bangunan klasik tu, yang lama tak jemu dipandang, ada nilai seni tersendiri.

  13. nza says:

    lama2 nanti dapatlh suaikan diri…..

  14. cantik & menarik reka bentuk bangunan2 kat sini yer

  15. ajumohit says:

    tengok tempat ni teringat makan mee kicap kat ipoh, ada nilai komersial tersendiri ;)

  16. mamamya says:

    blm penah smpi ke perak lg… sama mcm kat melaka byk bangunan yg klasik2 mcm ni…

  17. lieyalatif says:

    kat sini selalu shooting cite2 lame kan lizz…mcm penah ternampak je kawasan2 nieh….

    lieya tak sabar ni nanti nak pi perak …adik konvo kat uitm sane heheeh nak pekena nasi vanggey lagi hahahahahah…makan jek laa lieya ingat …..

    lizz, perak tak jauh dah ngan kl….ade mase meh dtg soping ini hehehhe…kuar le awal pagi heheheeh..saje bagi bakar line gituuu heheheeheh


Leave a Reply

Current day month ye@r *