wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

17 Oct

WW ~ sara yang suka makan

Author:lizz

WW ~ sara yang suka makan | Anak makan
anak makan WW ~ sara yang suka makan

ini budak sangat suka makan…haper pun dier makan…makan pulak ngambik masa sejam kadang naik ngantuk tunggu dia makan…

gambar comel anak mak WW ~ sara yang suka makan

lantak ko dik lambat2 makan gini mummy tinggal…..daa

pixel WW ~ sara yang suka makan

16 Responses to “WW ~ sara yang suka makan”

  1. mamyharraz says:

    comelnya diaaaa mcm pwinses :)

  2. zura@iwan says:

    asslm…

    thks siggh blog ye…cm mn sy nk follow lizz ye? x de follower ke?

    Sara suka mkn…alhamdulillah…sihat dier..

  3. maszmadi says:

    makan sambil senyum2… hehe

  4. lieyalatif says:

    hihihihi..comel!..tak pe lizz die nak mkn tu layankan jek laaaa…..rasenye sara ni sebijik perangai mcm mija laa…suke mkn tapi lambat…berjanggut tunggu…kdg2 kene ugut nak tinggalkan baru laa cepat sikit die mkn heheheeheheh

  5. Alin Marlini says:

    comenye Sara. Takpe kalau dia mau makan cuma control jek.

    p/s : nanti pi H & M Setia Mall City plak..kalau pg2 kureng org skit..

  6. Myra jay says:

    Okla Sis kalau Sara suka makan, baru kita tak risau kan :D

  7. izan ishak says:

    alahai… jgnlah tinggal dia mummy. sian dia tgh semangat nak makan tu~

  8. Ajumohit says:

    comelnya sara, rambut yang mahal tu ;) , kalau sara dah suka makan tu takpelah kan lizz

  9. Lady Ayu says:

    dia mau makan x per…
    my son tue cukup susah nak mkn
    kuruih kering jer :P

  10. niezzareena says:

    hehehe….takpe, janji dia mau mkn… stgh budak susah nau nak soh mkn…

  11. syiela says:

    comelnya dia geram tengok :)

  12. IntaNBerliaN says:

    penuh penghayatan adik mkn yer.. hihii

  13. wa says:

    ha ah..comelnyaaaaaa..:)


Leave a Reply

Current day month ye@r *