wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

26 Jun

WW~jalan jamm

Author:lizz

jalan jamm katernyer ader eksiden…

V

V

V

V

V

9139131626 45b8dfb731 WW~jalan jamm

pixel WW~jalan jamm

15 Responses to “WW~jalan jamm”

  1. Myra Jay says:

    heheeee, kreatif tul diorang.. :)
    Siap ckp ada eksiden lg :)

  2. Kakzakie Purvit says:

    Amboi sayang-sayang berdua ni auntie ingatkan mummy pergi kerja jem hari ini hihi…

  3. tak dpt keluar jln2 kat luar musim jerebu ni.. main jelah kat dlm rumah… tp dlm rumah pun kete jem jugak ye..? hehehee… mmg kreatif anak2 skrg..

  4. dana says:

    banyaknyer koleksi kete si abg… tp yg tak tahan prinsess sara tu bukan main posing lg

  5. daddyziyyad says:

    jem teruk tu…2km panjang! wakakakaka

  6. Nafira says:

    hahahahahaahha.. comel jer~
    bijak sungguh~ tau pulak dorang jem sebab eksiden tuh.. hahahaha

  7. anne says:

    uish byknye kete die..mmg jam ni..hehe

  8. masya says:

    hahah ada jer…

  9. zura says:

    Asslm..thks sigh blog sy..

    amboi…kreatif dua badik ni…
    irfan pon suka susun keta gini..hehe

  10. el says:

    fuhyooo byknyer koleksi kete2 diorg ni
    anak2 el pya kete tahhh mana2 hahaha
    tp semua nya org bagi..satu pun x nah beli
    simpan baik2 taw

  11. aizamia3 says:

    comel je dorang ni dengan kereta2 yang kenit2 tu.. ;)

  12. ajumohit says:

    alahai comelnya, ni jem nak ke mana ni uwais? ;)

  13. suriaamanda says:

    bijak masing2 kan…

  14. amirah says:

    hehehe…comelnya dorang susun tu…


Leave a Reply

Current day month ye@r *